Starta eget kurs på lätt svenska med start 22 februari

Support Group Network

Funderar du på att starta företag? Support Group Network (SGN) erbjuder en digital starta eget kurs på lätt svenska 22 till 26 februari.

Välkommen till starta eget kurs på lätt svenska!

Varje tillfälle är klockan 14:00-17:00 följande datum:

  • Måndag 22 februari - Varför skall jag starta eget Företag?
  • Tisdag 23 februari - Vilka företagsform skall jag välja?
  • Onsdag 24 februari - Krav på företag och företagare?
  • Torsdag 25 februari - Vilka är mina kunder och konkurrenter?
  • Fredag 26 februari - Krav på lokaler, tillstånd, försäkringar

Anmäl dig via länken Starta eget företaglänk till annan webbplats eller genom att ringa SGN på telefon 089-33740.
Länk till kursen skickas till dig någon dag innan kursen startar.

SGN kommer erbjuda liknande kurser sista veckan varje månad. Mer information kommer.

Varmt välkomna!

Kontakt

Jeanette Lindh Svanqvist
Näringslivs- och tillväxtutvecklare
+46(0)531-52 60 44
jeanette.lindh.svanqvist@bengtsfors.se

Crister Blüme
Destinationsutvecklare
0531-52 68 87
crister.blume@bengtsfors.se

Skriv ut
Senast uppdaterad: 15 februari 2021
Sidan publicerad av: Jeanette Lindh Svanqvist