Problem med gästhamnskvitto och saknade koder

Synpunkt

Ligger nu för andra gången i er fina gästhamn. Återigen får jag inte ut någon kod till toa o dyl.
Inget kvitto. Är det meningen att jag ska få ingenting för 220 kr? Detta har hittills drabbat alla som jag sett i hamnen. Ock vad hände med det utlovade internetet? Kommer inte att rekommendera denna hamnen för mina vänner som kommer i sommar.

Svar

Toalettkoden får man via sms eller epost på kvittot när man betalar. det har fungerat för de flesta av våra gäster , men det har varit lite strul med maskinen som är helt ny för oss, beklagar om det ställt till problem för er.
Internet får man om man loggar in på bengtsfors guest och det fungerar vad jag vet.

Synpunkten besvarad av

Jerker Andreasson
Enhetschef fastighet, gator och park
0531-52 67 27
jerker.andreasson@bengtsfors.se

Skriv ut
Senast uppdaterad: 22 juni 2022
Sidan publicerad av: Sara Larsson